7 Πλεονεκτήματα της προπόνησης TRX

 

TRXpost1

 

Αν δεν έχετε δοκιμάσει ακόμα την προπόνηση TRX, το πιθανότερο είναι ότι την έχετε ακουστά ή έχετε διαβάσει γι’αυτήν.

Εφευρέθηκε από τον πεζοναύτη Randy Hetrick με σκοπό να κρατήσει τους στρατιώτες της μονάδας του σε φόρμα σε απομακρυσμένα μέρη του κόσμου, και περιλαμβάνει τη χρήση ιμάντων για να ενεργοποιήσει τους μύες χρησιμοποιώντας μόνο το δικό σας σωματικό βάρος. Αλλάζοντας τη γωνία που σχηματίζει το σώμα σας, κάθε μυς μπορεί να εμπλακεί σε μια ελκτική ή ωθητική κίνηση.

Αυτή η φανταστική και απλή μέθοδος άσκησης μπορεί να επιτρέψει στον οποιοδήποτε να επιτύχει τον επιθυμητό στόχο του, είτε πρόκειται για την απώλεια βάρους, τη βελτίωση του μυϊκού τόνου ή την ανάπτυξη της συνολικής φυσικής του κατάστασης. Εδώ, περιγράφουμε 7 οφέλη της προπόνησης TRX, από την φυσικά χαμηλή επιβάρυνσή της για το ανθρώπινο σώμα μέχρι τη δυνατότητά της να ασκεί ολόκληρο το σώμα σας.

 

 

1.Κατάλληλη για όλα τα επίπεδα

Δεν έχει σημασία αν είστε ένας ολυμπιονίκης ή απλά εισέρχεστε για πρώτη φορά στο νέο χόμπι του Fitness. Η μέθοδος εκγύμνασης TRX είναι επωφελής για κάθε επίπεδο αθλητή. Απλά αλλάζοντας ελαφρώς τη θέση του σώματός σας, το φορτίο για τους μυς σας μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις σας.

 

2.Ευελιξία

Μόλις δύο ρυθμιζόμενοι ιμάντες παρέχουν μια ολοκληρωμένη εκγύμναση για κάθε μυ στο σώμα σας. Μπορείτε να τα μεταφέρετε εύκολα και να δημιουργήσετε το σύστημα ανάρτησης TRX οπουδήποτε. Τώρα δεν χρειάζεται να αποχωριστείτε την προπόνησή σας, ούτε στις διακοπές!

 

TRXPost2

 

3. Βελτίωση της αντοχής και της δύναμης

Οι προπονήσεις TRX δεν θα βελτιώσoυν μόνο τη μυϊκή δύναμη, αλλά και την καρδιαγγειακή αντοχή σας . Με την αλλαγή της ταχύτητας με την οποία εκτελείτε την άσκηση , μπορείτε να αυξήσετε την ένταση της προπόνησης και να ενδυναμώσετε έτσι την καρδιά και τα πνευμόνια σας.

 

4. Βοηθά στην επίτευξη οποιουδήποτε στόχου

Λόγω της ευελιξίας που προσφέρει η προπόνηση με ιμάντες TRX, κάθε στόχος μπορεί να επιτευχθεί. Μπορεί να θέλετε να αποκτήσετε μυϊκή δύναμη, να χάσετε βάρος ή ακόμη και να προπονηθείτε για έναν μαραθώνιο. Όποιος και αν είναι ο στόχος σας, η τακτική εκγύμναση με τη μέθοδο TRX θα σας οδηγήσει σε αυτόν.

 

TRXPost3

 

 5. Δραστηριοποιεί ολόκληρο το σώμα

Η αστάθεια που δημιουργεί το σύστημα ανάρτησης TRX καθώς εκτελείτε κινήσεις έχει ως αποτέλεσμα να είναι συνεχώς ενεργοποιημένος ο μυϊκός πυρήνας του σώματός σας. Επιπλέον, οι λειτουργικές κινήσεις σημαίνουν ότι πολλοί μύες εργάζονται ταυτόχρονα, παρέχοντας μια συνολικά πολυ περιεκτική και ουσιαστική εκγύμναση.

 

6. Χαμηλή επιβάρυνση του σώματος

Λόγω της φύσης της που σχετίζεται με την αιώρηση, η εκγύμναση με TRX έχει πολύ χαμηλό αντίκτυπο στο σώμα. Αυτό σημαίνει ότι οι αρθρώσεις σας θα επιβαρυνθούν ελάχιστα κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Επομένως υπάρχει πολύ χαμηλός κίνδυνος τραυματισμού, και ως εκ τούτου μπορείτε να γυμναστείτε όσο σκληρά θέλετε με λιγότερο κίνδυνο να αναταράξετε έναν παλιό τραυματισμό, ή να προκαλέσετε κάποιον καινούργιο.

 

PJM_0284

 

7. Ειναι διαφορετική

Μερικές φορές η μονοτονία του να γυμνάζεται κανείς μόνος με τα όργανα γυμναστικής μπορεί να γίνεται κουραστική, και συχνά μπορεί να δυσκολεύεστε να συνεχίσετε τα προγράμματα εκγύμνασής σας. Η προπόνηση με ιμάντες TRX είναι εντελώς διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη τεχνική εκγύμνασης και μπορεί να αναμιχθεί στο κανονικό πρόγραμμα εκγύμνασής σας για να το «ζωντανέψει». Αυτό θα σας κρατήσει το ενδιαφέρον και θα σας κάνει να ανυπομονείτε για τις συνεδρίες σας ξανά και ξανά. Με το συνδυασμό της προπόνησης TRX και άλλων αθλητικών δραστηριοτήτων, θα είστε σε θέση να απολαύσετε μια ολοκληρωμένη, αποτελεσματική προπόνηση με ένα νέο και διασκεδαστικό τρόπο.