Τμήματα Ενηλίκων

Πιλάτες (Pilates) Εξασκούμε όχι μόνο το σώμα, αλλά και την αντίληψή μας

H μέθοδος Pilates αποτελείται από 500 περίπου ασκήσεις ακρίβειας, στις οποίες συμμετέχει όχι μόνο το σώμα, αλλά και η αντίληψή μας. Οι ασκήσεις εκτελούνται με ειδικά όργανα και από ειδικούς με συνεχή παρακολούθηση κατά την διάρκεια της άσκησης. Oι ασκήσεις – με κύριο άξονα, πάντοτε, το κέντρο του σώματος (κοιλιακοί μύες) – βασίζονται στις εξής άξιες: Xαλάρωση, Συγκέντρωση, Aναπνοή, Eυθυγράμμιση, Συνειδητοποίηση του κέντρου (κοιλιά), Έλεγχος, Aκρίβεια, Συνεχής κυκλική ροή των κινήσεων, Aντοχή.

Οφέλη

  • Βοηθάει να επιμηκυνθούν οι μύες και να αποκτήσουμε ελαστικότητα.
  • Βοηθάει το μυοσκελετικό σύστημα ώστε να αποφεύγονται πιθανοί τραυματισμοί.
  • Βοηθάει στην απόκτηση σωστής στάσης του σώματος.
  • Βοηθάει να χαλαρώσουμε από το στρες.
  • Βοηθάει στην καλύτερη ψυχολογική μας κατάσταση.

Πρόγραμμα

  • Δευτέρα 20:00
  • Τρίτη 20:15
  • Τετάρτη 20:00
  • Παρασκευή 20:00

Διαβάστε περισσότερα για το Πιλάτες (pilates) »

Γιόγκα (Yoga) Η επίγνωση της αληθινής μας φύσης

Η yoga που σημαίνει ένωση-συγκερασμό, στοχεύει να ενώσει ένα ήρεμο μυαλό με ένα υγιές σώμα έτσι ώστε και τα δύο να μπορούν να λειτουργούν καλύτερα μαζί. Όλα τα επίπεδα των μαθημάτων γιόγκα αποτελούνται από μια σειρά πρακτικών που δυναμώνουν το σώμα, ηρεμούν το νου και μας οδηγούν σε μια πιο αρμονική και ισορροπημένη κατάσταση ύπαρξης.

Οφέλη

  • Μείωση του άγχους
  • Βελτίωση της συγκέντρωσης και της μνήμης
  • Καταπολέμηση της κατάθλιψης
  • Βελτίωση του μυοσκελετικού συστήματος
  • Γενική αίσθηση χαράς, ευγνωμοσύνης και ευεξίας

Πρόγραμμα

  • Τρίτη 20:30
  • Πέμπτη 21:00

Διαβάστε περισσότερα για τη Γιόγκα (yoga) »

Αερόβια προγράμματα (Aerobic) Η αεροβική άσκηση σας κάνει έως 12 χρόνια πιο νέους

Η αεροβική άσκηση υποχρεώνει την καρδιά και τους πνεύμονες να εργάζονται περισσότερο και αποτελεσματικότερα. Το χαρακτηριστικό της αεροβικής άσκησης είναι ότι υποχρεώνει μεγάλες ομάδες μυών του σώματος σας να εργάζονται συνεχώς, ρυθμικά για μεγάλο χρονικό διάστημα 15-20 λεπτών ή περισσότερο αλλά όχι με πολύ μεγάλη ένταση.

Οφέλη

  • Αύξηση της μέγιστης κατανάλωσης οξυγόνου από τον οργανισμό
  • Βελτίωση της καρδιαγγειακής και καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας
  • Μείωση του ποσοστού λίπους του σώματος και καλύτερος έλεγχος του σωματικού βάρους
  • Μείωση της ψυχολογικής έντασης, καλύτερη διάθεση με περισσότερη ζωτικότητα, μείωση κινδύνου για κατάθλιψη ή άγχος

Πρόγραμμα

  • Δευτέρα:  Cross Training  – 19:10
  • Τρίτη: Tabata – 19:10
  • Πέμπτη: TRX – 19:10 | Total Body – 19:45

Διαβάστε περισσότερα για τα Αερόβια προγράμματα (aerobic) »

TRX Challenge Yourself with TRX

Το TRX (Total Resistance Exercise) είναι ένα επαναστατικό και καινοτόμο όργανο γυμναστικής, το οποίο ήρθε στη χώρα μας πριν από περίπου δύο – τρία χρόνια και η δημοφιλία του εμφανίζει ολοένα και αυξανόμενη τάση μεταξύ γυμναστών και αθλουμένων. Πρόκειται για δύο γερούς ιμάντες (δεμένους μεταξύ τους) που καταλήγουν σε δύο λαβές.

Οφέλη

  • Αύξηση δύναμης, ισορροπίας & μυικού ιστού
  • Βελτίωση της καρδιαγγειακής και καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας
  • Μείωση του ποσοστού λίπους του σώματος και καλύτερος έλεγχος του σωματικού βάρους
  • Μείωση της ψυχολογικής έντασης, καλύτερη διάθεση με περισσότερη ζωτικότητα, μείωση κινδύνου για κατάθλιψη ή άγχος

Πρόγραμμα

  • Δευτέρα 21:10
  • Τετάρτη 21:10
  • Παρασκευή 21:10

Διαβάστε περισσότερα για το TRX »

Abs and Hips Shape Up Γυμνάστε όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματός σας σε σύντομο χρονικό διάστημα

Πάρτε τον έλεγχο της ημέρας στα χέρια σας και δώστε προτεραιότητα στην υγεία  και τη φυσική σας κατάσταση! Το μυστικό δεν είναι να βρεις χρόνο αλλά να δημιουργήσεις χρόνο!

Οφέλη

  • Αύξηση μυϊκής μάζας και μείωση του λίπους
  • Γερά οστά
  • Διατήρηση καλής ισορροπίας
  • Ενέργεια και καλή διάθεση

Πρόγραμμα

  • Πέμπτη 20:10

Διαβάστε περισσότερα για το Abs and Hips Shape Up »